Än lever jag

Nu är det LÄÄÄÄNGE sedan jag skrev något här. Avslutade visst inte ens inläggen om resan i somras. Jaja, hem kom vi i alla fall, via en liten tur till Prag och Tyskland. 
 
Eftersom mycket på denna blogg kommit att handla om just resor men jag också vill skriva lite om vardagshändelser i familjen (och det kanske inte alla som vill läsa reseinläggen är så intresserade av) har jag startat en reseblogg. En bidragande orsak till det är att vi efter sommaren också blev med husbil! Vill man läsa om resor och husbilsliv kan man alltså gå in på
 
 
Fortsätt gärna att kolla in här då och då, ni som är intresserade av att följa familjelivet. Det blir ibland långt mellan inläggen, men jag inser att detta är en bra dagbok att gå tillbaka till också, så jag behöver verkligen bättra mig!
 
I höst har det varit extremt mycket jobb. Vid sidan om det är det tre styrelseuppdrag, stort engagemang i konståkningsklubben och två mycket idrottsaktiva barn och så lite ideellt arbete i kyrkan ovanpå det, så mycket bloggtid har det helt enkelt inte blivit.
 
November är inte min grej. Men jag livar upp tillvaron med tänd brasa, många ljus och så pryder jag hemmet med blommor!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0