Kroatien dag 8 - framme!

Ja, nu kan man säga att vi är framme vid målet - det ena av två i alla fall. 

Om ni tycker att jag skriver illa med en massa korrekturfel så beror det varken på att jag är onykter eller plötsligt dyslektisk utan på att jag använder en app för att blogga och att den appen inte funkar så bra ihop med tangentbordet till Ipaden. Den "vänder" sig liksom inte utan man får skriva med hela huvudet på sned och då blir det ibland lite tokigt. 

Jaja, hursomhelst, vi lämnade Zadar i morse efter frukost och åkte till ett köpcentrum där Majsan köpte en bikini till. 

Sedan bar det iväg till Split där vi tog färjan till ön Brac.



Sedan var det bara att åka tvärsöver ön till hotellet. Nu är det all inclusive några dagar. 

Det började med poolhäng ett par timmar.



Sedan gick vi och vilade lite på rummet, duschade och softade innan vi gick till middagen som var buffé till barnens stora förjusning.




Särskilt desserbuffen tilltalde ju Lilleman...


Efter maten blev det en promenad längs strandpromenaden nere vid havet. 







Nu är vi tillbaka i lägenheten och det är väl snart läggdags tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0