Fullt upp!

Nu är vi hemma igen och tillbaka i vardagen. I torsdags efter jobbet bar det iväg till ishallen för att hjälpa till med skridskoskolan och med försäljningen och fikat där. Sen åkte jag direkt till möte med söndagsskollärarna. 

Igår tog jag ledigt på eftermiddagen för maken hade hittat på att vi skulle ha fredagsmys i ishallen med tacobuffe och då fick jag för mig att jag skulle göra äppelpaj. 50 pers anmälde sig! 

Mitt i alltihop skulle vi till veterinären med dessa två. 


De skulle kastreras och sövdes såklart. Men när det var dags för själva operationen visade det sig att Jesaja bara hade en testikel så förmodligen behöver han opereras i magen till våren. 

Hemma igen med två nersövda katter fortsatte grönsakshackandet till buffén! Sedan bar det iväg till ishallen för träning, föräldramöte och mat. Blev hur lyckat som helst och jättetrevligt. Vi var hemma halv elva. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0