USA dag 14: Orlando

Det blev en heldag i en park igen. Denna gång på Seaworld. Jag besökte Seaworld i San Diego i höstas odh var överförjust. Orlando gjorde ingen besviken heller. Denna park gick faktiskt upp i topp på favorittopplistan hos alla i familjen. Fantastiska shower, förhållandevis lugnt och skönt och inte alls den hysteriska känslan och köandet som på Magic Kingdom. 


Vi hann med fyra shower men jag har visst bara mobilbilder från en eftersom jag mest använde systemkameran. De bilderna lägger jag ut senare.

Först var vi på showen med delfiner, fåglar och akrobater - så maffigt och tjusigt!

Sedan blev det Shamu-showen, det vill säga den med späckhuggarna.







Vi hann ockdså med sjölejonshowen och en inomhusshow med massor av hundar och katter, en gris och en råtta!

Msjsan blev infångad av en haj....


I väntan på Shamu!


Ska man göra ett enda parkbesök i Orlando är hela familjen överens  om att det är Seaworld man ska gå till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0