Barnlös jobbvecka

Så var barnen ivägskickade en vecka på egen semester igen - denna gång hos farmor och farfar i Dalsland. Vi var där i helgen och lämnade dem. Bilder kommer när jag kör över dem från kameran och har rätt dator...

Hemma är det fullt upp. I morse var jag på vanliga jobbet några timmar, sedan åkte jag till medeltidsborgen. När jag kom hem hade maken brutit upp hallgolvet. Själv ställde jag mig och bakade bullar till kyrkans cafévagn och en kladdkaka med kaffe och marshmallows till vår frys. Och sedan bidde det liksom kvällen...

I morgon sjunger Å och jag på en musikandakt. Kul! Och så har vi anmält oss till en folklig sång-kurs i Linköping i augusti. Det ska bli SÅÅ roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0