USA dag7: Inwood

Jag hade en lunchdate med Leah och Shawn och familjen var mer intresserad av att gå på bio än att höra gamla high school-minnen så jag dumpade av dem på 3d-bio. 


Lunchen var ju så himla trevlig. Så roligt att träffa Shawn efter så lång tid och dessutom hans lilla Sara J som jag aldrig träffat förut. 


Sedan blev det en mall-sväng igen. Kidsen köpte glasögon med plastglas.


På kvällen var vi hos Ron och Bev, min gamla "brorsa" med fru från USA-tiden. Hur trevligt som helst! Söta barnbarnet var också där.

Vi tog en dricka hos dem och min gamla klasskompis Kristie som är kusin med Bev kom över en sväng. Sedan bjöd de oss på italiensk restaurang innan vi åkte till dem igen för kaffe och mer prat! Nu MÅSTE de komma till Sverige.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0