USA dag 8: Inwood

Den sista dagen i Inwood blev det besök på min gamla skola. Det var dock inte riktigt som förr eftersom min high shool nu hade blivit middle school istället. Eftersom man inte kan trava omkring hursomhelst på en amerikansk skola så anmälde vi oss på expeditionen. Damen där ropade ut i högtalarna efter någon som kunde visa oss runt och självaste rektorn dök upp. En jättetrevlig man som tog sig tid att visa oss runt överallt och verkade tycka att det var jättekul att vi kommit på besök!

Nya high school låg på andra sidan vägen och skylten hade flyttats över dit så naturligtvis tog jag några bilder där också.










På eftermiddagen ville jag ha lite quality time med Leah så jag skickade iväg familjen till ett vattenland och så hämtade Leah upp mig på hotellet. Vi åkte till Harpers Ferry - kul att nån mer än jag uppskattar det stället. 








"Vårt" hotell som vi alltid sa att vi skulle bo på nån gång hade brunnit och övergetts. Såg ut som Bates Motel - helt creepy!


Efter ett snabbt besök hos Leahs föräldrar och mormor blev jag avsläppt på hotellet igen. Det fick bli Viva Mexico - som visade sig ha typ världens största margeritas!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0