Retreatvila, febrig flicka och Oreo

Jag vet inte om någon har märkt det men det har varit dåligt med bloggande på sista tiden! Skälet är tokmycket jobb. Jag har helt enkelt inte haft två minuter över för varken blogg eller hus eller hem! (DET märker i alla fall alla som kommer hit, haha)

I helgen blev det inte ens någon mellobloggning - det berodde på att jag stängde av världen för några dagar och åkte på retreat igen, denna gång till Bjärka Säby och Nya slottet. Fantastiskt fin miljö och helt underbart vårväder som inbjöd till låååånga promenader och mycket vila.

Nu är jag hemma igen och det har lugnat sig litegrann på jobbfronten för några veckor så att jag åtminstone kan jobba normala arbetsdagar som normala människor. Men nu klagar jag absolut inte, som egen företagare är det förstås fantastiskt roligt att man har något att göra!

När jag kom hem i söndags möttes jag av en liten dotter med 39,4 i kroppstemperatur. Så det blev till att stanna hemma ett par dagar! Det är tre år sedan jag vabbade för henne senast så det ska man väl inte heller klaga på.

Inte blev vi deppigare av att brevbäraren kom och ringde på dörren igår och hade en låda märkt Buzzador i famnen! Jag är ju Buzzador och nu ska vi testa Oreo-kex! De där smarriga dubbla chokladkexen, ni vet! Igår hade guideföreningen årsmöte och det passade ju utmärkt att dela ut provförpackningarna till fikasugna guider!

                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0