Efterhandsrapportering



Det har varit strul med bloggen några dagar så inga inlägg har kunnat publiceras. Det här har jag försökt få ut sedan  söndags. Men nu ska det tydligen funka igen.

I söndags var vi nämligen på cykelsemester - ja, barnen kallade det så. Vi cyklade till Marbäck och hem igen, en liten runda på 1,5 mil. Vattnet tog slut (ja, inte trodde jag att ungarna skulle orka cykla så långt!), lilleman badade i sjön med byxor på så fort mamman vände ryggen till, på hemvägen krockade han med en vägbom och for rätt ner i asfalten och slog sönder armen så blodet flödade, dottern fick nog när vi hade 400 meter uppförsbacke sista biten hem och sa "Jag flyttar mig inte en meter till". Men på det stora hela var det väldigt trevligt. Och barnen vill väldigt gärna ut och cykla igen. Inte mig emot - vår banvall är fantastisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0