Presentkort i piffad hushållsrulle



Lite mer pyssel och presenttips får det bli på bloggen kommande år. Besöksantalet utökades enormt under pysseljulkalendern, så det verkar som att många uppskattar det. Därför blir det också ett tillägg bland kategorierna: presenttips. Detta får dock hamna under pyssel, även om den också är en present.

Min bror gav mig i uppdrag att fixa ett presentkort till några vänner som fyllde 100 (sammanlagt alltså). Det gjorde jag i favoritprogrammet InDesign - men det var ju så förskräckligt trist att bara stoppa det i ett C4-kuvert, så jag altrade en hushållsrulle med hjälp av papper, knappar, blommor och band. "Tagen" är gjord i papperslera - en ny hobby som dottern och jag upptäckte häromdagen. Mer om det kommer de närmaste dagarna i ett eget inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0