Bloggstopp - men nu är jag tillbaka

Nu har det varit väldigt tyst här ett tag. Det har varit lite för mycket helt enkelt. Händelser på jobbet har påverkat mig väldigt mycket. Jag har bland annat haft två jobb sedan i våras i princip. Det satte sig till slut på kroppen. Efter många överväganden bestämde jag mig för att göra något väldigt drastiskt. Jag sade helt enkelt upp mig. I fortsättningen (efter jul) blir allt jag gör helt på frilansbasis.

Det innebär förhoppningsvis också mer tid för barnen. Jag kan jobba mestadels hemifrån och hämta dem tidigt på fritids. Det blir antagligen mindre i plånboken men mer livskvalitet. Så har jag i alla fall tänkt mig det hela...

Och, ja, några bilder från Parisresan blir det inte. Det bidde nämligen ingen resa. Flygledarstrejk i Frankrike satte stopp för det och vårt plan lyfte inte. Men med tanke på den senaste tidens händelser som nästan tagit knäcken på mig så gjorde det inte så mycket. Paris finns antagligen kvar i vår.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vill önska dig lycka till angående ditt beslut! Låter ju bra-



Kram Annelie

2010-09-28 @ 06:24:14
URL: http://annelieskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0