Bästa presenten

När jag kom hem från spelmanslaget ikväll väntade världens bästa present från mina underbara barn. Jag trodde att de hade lagt sig. Inte för att det är skoldag imorgon men de var rätt trötta efter Örebrohelgen. Istället öppnade de dörren när jag kom. Lilleman var utklädd till cowboy dessutom, med hatt och allt. Så sa han "Välkommen, kära mamma, på spa". I hallen satt en skylt som han hade skrivit.



Den visade ner för trappan. Och på dörren till badrummet satt ännu en skylt som Majsan skrivit.



Och i badrummet såg det ut så här:



Vilken härlig och helt oväntad present! När jag krupit ner i badet serverades två ballerinakex och ett glas kallt vitt vin! De är väluppfostrade när de sätter den sidan till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0