Och resultatet...

1 Anna
2 Salem
3 Eric Saade
4 Darin
5 Timoteij
6 Andreas Johnson
7 Ola
8 Jessica Andersson
9 Peter Jöback
10 Pernilla


Jaha, Darin tog sig till topp fem. Det innebar att nån av mina tips måste ner till botten. Och det blev förvånande nog Jöback. Det trodde jag inte. Men annars var det inte så pjåkigt. Anna till Oslo alltså. Det blir bra. Hon fixar säkerligen kvalet vilket ju är första förutsättningen. Hur det går sedan kan INGEN säga. Allra minst jag. Jag var övertygad om att The Ark skulle vinna alltihop. Jag var helsäker på att Malena skulle sjunga brallorna av hela startfältet. Ack ack ack, så fel jag hade. Jag hävdar fortfarande att de röstar som packade smurfar ute i Europa. Så Anna kan komma sist. Eller vinna hela tjottafräset. Det får vi veta i maj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0