Semifinalerna

Pernilla mot Crucified Barbara:
Jag hoppas ju att rockbrudarna går vidare. Men plötsligt går det upp för mig att det inte är omöjligt att alla dessa idioter runtom i landet som alltid säger "Det var ju bra men det var ju ingen schlaaaaager" får sitt lystmäte här och röstar Nilla hela vägen till Globen. Jag vill ju gärna tro att det blir Barbara. Men gissandet hittills har ju gått alldeles alldeles lysande...not.

Orsa Spelmän mot Jessica:
Ja, men nu borde det ju inte vara så svårt. Jag hade tippat att Orsa skulle ställas mot Alcazar och det hade varit tufft. Så Kalle och gubbarna borde ju kunna slå ut Jessica. Å andra sidan: kan Jessica spöa Alcazar så kan hon definitivt spöa skiten ur Orsa spelmän också. Här är ingenting givet. Och ballader har ju gått hem i år. Men Orsagubbsen i Globen, det vore nåt, det.

Kommentar: Nilla. Jaha, det var ju tur att hon inte åkte till bröllopet då. Och mer då? Jessica. Så blev åtminstone maken glad. Men det är nog bara för att han tycker att hon är snyggare än Kalle Moraeus. Det här var väl typ en riktig skittävling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0