Hemma med sjuk dotter

Så blev det en hemmadag då. Majsan var sååå trött igår morse när vi var på fiollektion men det var inget fel på henne i övrigt. Så var hon i skolan och på fritids och när vi kom hem gick hon och lade sig. Vi skulle på grupplektion, hon och jag, och jag frågade om hon inte mådde bra. "Jo, men jag är nog lite påsktrött" sa hon. Jag tänkte att det nog var dags för lov. Och spela ville hon, så jag tänkte att jag kan ju inte ringa och säga att vi inte kommer för att dottern är trött! Men på lektionen orkade hon inte ens stå upp utan satt på en stol och spelade. Fiolfröken sa "Du håller nog på att bli sjuk". Och mycket riktigt! När det väl var läggdags hade hon 39 graders feber!

Vi tar det väääldigt lugnt idag. Men något litet pyssel kanske vi orkar med så småningom. Vi får se vad vi hittar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0