En bra dag

Det har varit en bra dag. Sopplunch till förmån för fastekampanjen på jobbet - med MYCKET folk som vanligt. Sedan trivselträff i Limmared om Voi-projektet - också stort intresse och mycket folk. Därefter konståkningsträning med barnen och föräldramöte om avslutningsshowen medan barnen var på isen. Dottern ska vara Pippi Långstrump och sonen ska tydligen dansa Svansjön i vita trikåer och rosa balettkjol. Ja, jag säger då det...han kommer nog att vilja gå med i hockeyklubben istället efter detta. Möjligen har de inte tänkt på att de bland de 20 flickorna också finns tre pojkar som kanske inte blir överförtjusta i tanken på rosa kjol. Eller så blir de det! Vem vet?

Kvällen avslutades i kyrkan med gospelkonsert. Det var Lasse Axelsson och Credokören som gästade vår stad. Det var såååå bra. Majsan var med och lyssnade och vi tog med oss hela kören hem. I form av inköpt cd alltså.

Nu måste jag ta tag i studierna. Det blir nattmangling. Stor, svår tenta på lördag. Hela Gamla Testamentet plus kursböcker om tolkningar och forskning och analyser och tjottahejti. Ojojojoj....jag har inga förhoppningar om att klara denna tenta faktiskt. Jag ligger hjälplöst efter med pluggandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0