Håhå, jag har smycken att sälja...

Nu har jag fotograferat smycken från Kenya. När vi var i Voi beslutades nämligen att starta ett änkeprojekt. Änkorna behövde en möjlighet att försörja sig och var beredda att tillverka smycken och väskor. Och vi åtog oss att sälja dessa i Sverige. Smyckena fotograferade jag ikväll till den nya foldern. Nu har jag hämtat ett gäng fräcka handväskor, korgar och halsband och armringar i olika varianter. De kommer att säljas i samband med några sommarkyrkoaktiviteter i sommar och rent privat hemma hos mig och i stugan om någon är intresserad. I höst finns de också på mitt jobb och möjligen i Prästgården. Pengarna går naturligtvis oavkortat direkt till kvinnorna i Voi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0