Snart bär det iväg

I morgon bitti, tidigt, tidigt, åker vi till Ångermanland! Maken får bli hemma, men barnen och jag reser. Med på resan följer också mormor (det vill säga mamsen - hon är ju inte ledsam av sig när det gäller att hänga med på resor). Så nu har vi packat ner skidor, pjäxor, thermobrallor och overaller, fleeceställ, underställ, extra mössor och vantar, böcker och leksaker till den långa tågresan, kamera, videokamera och så datorn (snart).

Vi ska tillbringa några dagar tillsammans med min barndoms dagmamma, min bästa väninna och mina två gudbarn! Snöaktiviteter ska det bli - det är ju sportlov. Kanske, kanske blir det något bloggat därifrån...

Kommentarer
Postat av: Gun

det blir säkert en upplevelse för dina barn som gillar såna aktiviteter, hälsa favoriterna. kram

2010-02-16 @ 16:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0