Badgodis från LUSH




Vi var på Stockholms central i tre timmar igår. Hade det varit käckt, så hade de redan från början sagt att det skulle dröja tre timmar. Nu var det inte så käckt, så därför sköt de fram förseningen med tio minuter i taget. Annars hade vi låst in väskorna och gått på stan eller nåt! Men det sket sig ju. Jag hann dock rusa upp till LUSH och inhandla två bubbelbitar, en badbomb och en badolja i fast form. En bit av ena bubbelbiten användes redan idag i bubbelbadkaret. Bubbel, bubbel, bubbel...

Kommentarer
Postat av: Gun

Visst är det en härlig affär, det finns en i Götgatsbacken också och i Göteborg finns den med. Fast ibland får man lite ont i huvudet av alla dofterna. Man kan ju göra sig sitt eget SPA hemma när man varit där. Jag älskar det!!!

2010-02-23 @ 14:07:15
Postat av: Anna

Ja, visst är det! Vet att den finns på fler ställen, men av någon anledning har det blivit tradition att handla just på Centralen...har jag inte vägarna förbi LUSH i Göteborg ska maken få med sig en inköpslista när han åker till Stockholm i mars, för jag inser att mina grejer är slut då.

2010-02-23 @ 14:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0