Hösten är här

Nu går det mot höst och idag kom jag på mig själv med att se fram emot julen!! Egentligen borde man kanske börja köpa julklappar nu. Varje år i december tänker jag att NÄSTA år - DÅ ska jag köpa julklappar jättetidigt. Men det blir ju aldrig så...

Barnen har börjat skolan, fotbollsträningen är förstås redan igång och nästa vecka börjar fiollektioner och konståkning. Sedan är det bara barnkören kvar... Det är fullt upp och helgerna känns ganska fulltecknade den närmaste tiden. Men det är mycket trevliga saker! Ikväll är vi hembjudna till kompisar. I morgon har Lilleman barnkalas tillsammans med sin bästa kompis och efter kalaset som vi ska ha i Stadsparken följer kompisens familj med hem till oss för middag och nedvarvning. Och på söndag ska jag jobba i Stenhuset - hoppar in för en kollega som behövde vara ledig.

Men vi har ALLTID något att se fram emot! Om några veckor åker vi till Paris, hela familjen. Det ska bli jättekul att gå på Disneyland och äntligen låta Lilleman få se Eiffeltornet som han pratat om i två år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0