Måndag igen

Så var det ny vecka - igen! Snart är det väl jul.

I helgen var vi på gott och trevligt 18-årskalas (ja, vi blir fortfarande bjudna på sådana). Men nu är det inte våra kompisar som fyller 18 längre, utan kompisarnas barn! Just den här 18-åringen var jag barnvakt åt när JAG var typ 18...ni fattar liksom!

Igår var det söndagsskola och sedan blev det en runda i trädgården. Gödslade landen (det som ska bli land, i alla fall) och rensade lite. Men ojojoj, vad det finns mycket att göra!

Hann också med lite sång - Å och jag har några musikgudstjänster inbokade i sommar och behövde börja jobba lite med dem.

Idag har jag fått utbildning i kyrkans kollekt- och betalsystem. Låter kul va! Det ska jag nu fira med lite massage. Maken ska få göra köttfärslimpa under tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0