Baby & Barn-mässan

Igår var vi på Baby & Barn-mässan i Göteborg. Jag åkte delvis lite i tjänsten eftersom vi hakade på vuxen-barn-grupperna som skulle dit på vårutflykt. Ungarna fick förstås följa med. Ärligt talat var jag mer än nöjd efter en timme. Otroligt kommersiellt förstås, som alla mässor, och inte så jätteintressant, tyckte jag. Barnen var däremot helnöjda och planerar redan för nästa års besök. Tydligen ska de dit igen. Men undra på det, så mycket barnvänligt som där vankades. Efter lunch hade jag dock fått nog och lämnade in dem på svensk-engelska förskolan som erbjöd barnpassning. Sedan gick jag på fotomässa. Sån är jag! Och ungarna pysslade och hade jättekul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0