Lovvecka väntar

Nu är det höstlov. Det innebär en massa ledig tid och en hel lista grejer som ska göras.

Igår hade jag och tre kompisar frukost i Prästgården. Idag var vi på gudstjänst och sedan på kyrkoherdens 50-årskalas. Nu bär det snart iväg på nyckelharpskursen och sedan är även denna dag till slut.

I morgon ska jag öva med en kantor inför allhelgonasjungandet och på kvällen är det körövning. På tisdag ska jag på ett fotouppdrag och sedan åka till jobbet en sväng (eftersom jag inte hann bli färdig med allting i fredags).

Men utöver det ska jag till simhallen och ishallen med barnen, baka bröd och lite kakor, göra kort i mängder, städa i skåp och lådor och organisera i garaget. Vi ska också på en skogsutflykt. Och så har jag en tenta i religionshistoria som bara väntar på att bli inskickad till universitetet. Men då måste jag ju skriva den först...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0