Att göra

Eftersom jag är en lat människa som inte lyckas få mycket vettigt gjort (och i synnerhet inte när jag är ledig från jobbet) gör jag härmed en dagslista. Eftersom jag vet att så många läser detta kan jag ju nämligen inte med annat än att bli färdig med det jag föresatt mig.

Så måndagens uppgifter blir följande:

- Besvara två tentafrågor. (Det kanske inte låter så mycket men varje fråga ska besvaras på tre A4-sidor och svaren ska hämtas med referenser ur fem olika böcker. Dessutom ska man jämföra dessa och göra egna reflektioner så det tar en stund)

- städa köket och dammsuga hemmet.

- tömma byrån som står mitt på köksgolvet just nu och som ingen vet vart vi ska göra av.

- öva allhelgonasånger i kyrkan.

- veckohandla.

- körövning

Det får räcka. Jag ska ju hinna umgås med barnen också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0