Lite skojigt...

Barnen sitter och äter mellanmål.
Lillebror: Jag tycker faktiskt inte så mycket om dig längre.
Storasyster: Nä, jag vet. Det är för att jag är liksom sådär lite modern.
Lillebror: Näää. Det är för att du har fult hår. Förresten så har du säkert löss också.


Lillebror har varit på musiklekis och övat inför familjegudstjänst. Det ska handla om bröllop.
- Vi ska spela tiater. F ska vara brudgubben. Och N ska vara...eh...brud...eh...brudgumman.


Lillebror sitter vid datorn och mamma säger att han inte får spela "slåsspel" utan bara Svamp-Bob-spel.
Lillebror (muttrar): Patetiskt...
Mamma: Va? Vad sa du?
Lillebror (högt): Jag sa att jag tycker det är PATETISKT att jag inte får spela vad jag vill.

Kommentarer
Postat av: Gun

han é rolig han din son

2009-11-18 @ 22:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0