Intensiv vecka

Puh! Den här veckan är det visst full fart på olika sätt. Redan är det onsdagkväll!

Idag var jag på turismkonferens hela dagen. Sedan var hela familjen i några affärer, jag bakade bröd, var på stan igen i ett ärende medan degen jäste och sedan var det plötsligt kväll.

Jaja, något Dagens foto blev det inte idag. Helt enkelt. Kameran är nog lika trött som jag.

I morgon ska Å och jag sjunga på ett ställe på förmiddagen. Får åka till jobbet vid lunch. Sedan har den dagen också gått. Och snart är det påsk. Och sedan är det sommar. Jag har fortfarande julgardiner i sovrummet. Kanske inte är nån idé att ta ner dem, egentligen...

Kommentarer
Postat av: Annelie

Nä...låt du julgardinerna sitta uppe :) :) Ja du tiden går fort!!

Ägnar mig åt "korvstoppning" ikväll (inatt med är jag rädd)...PROV i morgon!!! Är inte annat!!! Å vad vis jag blir...:)



Ser fram emot nästa dagens foto hos dig!!



Kram...oj vad många utropstecken jag gör!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Annelie

2009-03-04 @ 23:22:09
URL: http://underforvandling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0