Dagens foto #70 av 365

70 av 365

Jag körde lilleman till gympan. Dottern var hemma med en kompis. De lovade uppföra sig om de fick klara sig själva den lilla stunden. Jag sa till dem att plocka upp i dotterns rum, de hade dragit fram alla leksaker hon har (hade dock inga förväntningar om att det skulle ske). 13 minuter var jag borta. När jag kom hem såg det ut så här. De hade städat upp varenda pryl, lagt i backar, vikt ihop kläder prydligt och satt igång att städa köket. Vilken organisation de måste haft! Nu vet vi att de kan...när de vill...

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Andra dagens fotare:

Webmosterhelene
3kärlekar, Anki, Annahanna, Anna/heffaklumpen, AnnaK, Anna/tokfias, Anna/Xante, Anne, Christel, copyrightmaria, Cybertjejen, Ellen, Emma, FruGrip, Jane/citrontimjan, Jennie, Jessica, Malena, Maria/fembarnsmamma, Mia, Miss Muffin, MonicaO, Pernilla, Qurin, Silwerstar, Snöstjärna, Sockergrynet, Tezzan,VeronicaP, Ulrica, Åsa/badanka, Åsa Torgersson, Lena, Sabina

Kommentarer
Postat av: Annelie

Härligt! Må gott!



Kram Annelie

2009-03-11 @ 23:13:22
URL: http://underforvandling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0