Första semesterdagen

Då var det semester! Man kan undra vad jag gör uppe klockan åtta, men med en man som kom hem från Tjeckien i natt och som hade tusen saker att avhandla med mig innan han åkte till jobbet och en liten man som vaknade tio i sju så är det ju inte mycket att välja på.

Det blir totalt sex veckors semester för mig i år (lite komp och föräldraledighet inräknade) fördelat över sommaren. Vi har pusslat med varandras semestrar och med mormor/morfar och farmor/farfar så att barnen får ledigt nio veckor. Själv är jag ju uppvuxen som lärarbarn vilket innebar att jag alltid hade ett riktigt sommarlov. Det känns viktigt att ge barnen det också.

Idag står två studenter på programmet! Grattis K (som jag var barnvakt åt från att han var fyra månader) och M (som är en av VÅRA barns barnvakter)!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej Anna!



Vad skönt för barnen att få ledigt länge!! Det är säkert bra för dem.



Härligt med ledigt :) Jag njuter av att vara fri från studier och kunna känna mig närvarande hemma. Ställer fortfarande om känns det som.



Snart har Markus semester, gött!!!



Ha det riktigt bra!!



Kram Annelie

2009-06-14 @ 14:39:49
Postat av: Anna

Ha en go sommar!



Men jag undrar: vart tog din blogg vägen?



Kram Anna

2009-06-16 @ 12:29:51
Postat av: Annelie

Hej!



Tack. Nu är det sommar, flickorna fick lov igår och vi firade!



Bloggen är raderad...jag vet det låter "hemskt"...men inget är för alltid ;) Jag ville stänga ner den, nu när jag inte vill lägga tid på den i sommar. Kanske kommer en annan, en annan gång...??





Kram Annelie



2009-06-17 @ 08:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0