Dagens foto #54 av 365

54 av 365

Tulpaner igen. Alltid tulpaner hemma nu. Jag längtar till våren. Till mina egna tulpaner. När ska de titta upp i rabatterna?

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Andra dagens fotare:

Webmosterhelene
3kärlekar, Anki, Annahanna, Anna/heffaklumpen, AnnaK, Anna/tokfias, Anna/Xante, Anne, Christel, copyrightmaria, Cybertjejen, Ellen, Emma, FruGrip, Jane/citrontimjan, Jennie, Jessica, Malena, Maria/fembarnsmamma, Mia, Miss Muffin, MonicaO, Pernilla, Qurin, Silwerstar, Snöstjärna, Sockergrynet, Tezzan,VeronicaP, Ulrica, Åsa/badanka, Åsa Torgersson, Lena, Sabina

Kommentarer
Postat av: Annelie

Tulpaner ser så krispiga och goda ut brukar, Markus säga...hm...inte så goda väl? Men fräscha! Och vackra! Välkommen tillbaka förresten! Ibland måste man pausa. Jag hinner egentligen inte blogga, men det är avstressande och lite beroendeframkallande. Och häftigt! Tänk om man liksom sagt det för 100 år sen...jag menar försökt förklara vad blogg är!! Otroligt. Nu är jag trött, det är ju sent. Kram å gonatt!

2009-02-23 @ 22:54:20
URL: http://underforvandling.blogspot.com
Postat av: Annelie

Är det ok att jag lägger till Dig på min lista över roliga bloggar? Eller vill du inte bli "spridd"? undrar Annelie

2009-02-23 @ 22:56:33
URL: http://underforvandling.blogspot.com
Postat av: Anna

Självklart Annelie! Det känns hedrande att få vara med på din lista. Och jag har inget emot att bli spridd...



Själv har jag inte fått ordning på någon länklista, men jag hoppas att folk som läser kommentarerna klickar sig fram till din mysiga blogg!



Kram Anna

2009-02-24 @ 09:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0