Dagens foto #36 av 365

36 av 365

Samma sak idag - har varit på fotokurs och har en hög porträttbilder men inget tillstånd att lägga ut dem här.
Så jag publicerar en bild helt utan existensberättigande. Det har jag lärt mig. En bild som denna säger egentligen ingenting. Det är en röd serpentin mot svart bakgrund och alla människor vet hur en röd serpentin mot svart bakgrund ser ut. Det enda värde bilden möjligen har för någon annan är om den betraktaren tycker att bilden är dekorativ. För den berättar inget och den har heller inget budskap. Så jag får väl hoppas att den är dekorativ då. Åtminstone har jag övat lite på att fota inomhus i ett dunkelt kök utan blixt. Och det var MITT syfte. Amen.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag tycker iaf att den var väldigt dekorativ, även om den är intetsägande ;-D Jättefin!

2009-02-06 @ 07:03:43
URL: http://barajess365.blogspot.com
Postat av: anneli

Den berättar väl en hel del! Ni har haft kalas. Ni är mästare på kalas . Ni älskar att ha kalas, att pynta och duka fint och göra gästerna glada och nöjda. En bild från en festprisses och kalasfixares vardag!

kram a

2009-02-06 @ 11:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0