Just en snygg bloggerska...

Ja, här händer det inte mycket. Man ska göra två blogginlägg per dag har jag läst nånstans. PER DAG??

Å andra sidan kan jag ju konstatera att jag inte är beroende av att blogga, precis.

Det har varit lite mycket. Bussturer, uppstart i skola och på dagis, återgång till jobb. Och så en personalresa uppepå detta. Så den här veckan har jag varit bortrest med mitt arbetslag på en intressant och riktigt rolig resa.

Vi tog tåget till Stockholm i tisdags morse. Sedan tillbringade vi eftermiddagen med Klara kyrka och folket där. På kvällen var det båttur ut i skärgården i underbart sensommarväder. Onsdagen började med morgonbön i Klara kyrka och sedan ett besök på tidningen Dagen. På eftermiddagen var det "fri tid" på stan och på kvällen tog vi tåget till Sala. På torsdagmorgonen åkte vi till Östanbäcks kloster och hälsade på munkarna där. Vi fick höra om klostret, åt lunch med bröderna och var på bibelstudium med fader Caesarius innan vi åkte vidare till Sala silvergruva där vi guidades och sjöng Taizésånger på 155-meters djup! Sedan tog vi tåget hem. Tala om händelserik personalresa!

Idag har Å och jag varit i Linköping och deltagit i två sångverkstäder på Linköpingsstämman. Det var kul! Och ikväll var mina föräldrar här på middag. Kul att se dem! De bor ju på kusten så här års men snart flyttar de hem igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0