Mycket nu...

Här blir det inte mycket bloggat. Dagarna tycks liksom försvinna. Vi var i Dalsland i helgen och firade svärfars 65-årsdag. Berta och jag gjorde världens finaste prinsesstårta på fem minuter - bilder kommer. Svärmor var superimpad. Men jag ORKAR inte hämta kameran just nu.

Igår jobbade jag med olika saker till elvasnåret. Och när barnen lagt sig ikväll fick maken och jag värsta tokrycket och började storstäda!!! Sedan kollade vi Desperate Housewives (Jag är inte hemmafru, men rätt desperat...haha!) Och samtidigt planerade vi Österrikesemestern.

Nu är det läggdags! Jag återkommer!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej!



Va mycket ni har...låter ändå kul.



Jag har ju hjälp av flickorna i landet. Det med att så var viktigt för mig för att tvinga mig tänka på annat än skolan och all röra inne i huset... Hoppas det växer nu det vi sått!!



M är ju på läger ju...prov igen i morgon...phu!



Kram kram

2009-04-22 @ 22:07:11
URL: http://underforvandling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0