Och dagarna går...

Inte blir det mycket bloggat. Nu blir det mest läst. Plöjer teologiböcker, ska beställa grafisk produktion-böcker. Och så var jag och lånade Anne Franks dagbok igår. Vi ska till Amsterdam nästa helg, maken och jag, och då tänkte vi göra ett besök i hennes hus. Jag har varit där förut men det var så länge sen jag läste boken att besöket inte gav så mycket (läste den typ på mellanstadiet). Så nu bestämde jag mig för att läsa den innan vi åker dit.

Vidare röjer jag garderober. Det är ofattbart hur fort barn växer...

Kommentarer
Postat av: anneli

Määää. Smiter ni???

kram a

2008-09-14 @ 19:23:06
URL: http://livochlust.blogspot.com
Postat av: Anna

Juppz. Men håll ut. Partaj är på gång. När maken har fått ihop en lista med e-postadresser...

2008-09-16 @ 22:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0