Fredagsrapport

Idag har jag klarat av:

- Ett jobb
- Ett annat jobb
- Ett besök i simhallen
- Köpa present till morgondagens barnkalas
- Hämta ut min kurslitteratur
- Ett ryck i tvättstugan

Innan fredagskvällen är till ända ska jag ha hunnit med:

- Ett ryck till i tvättstugan
- Fredagsmys med familjen och tacotårta och efterrätt och Doobidoo
- Slå in födelsedagspresent till morgondagens sexåring
- Fixa färdigt och slå in present till svärmor som fyllde år 28 juli (ligger LITE efter)
- Kolla igenom morgondagens guidetur (vet inte riktigt vart jag ska)
- Röja i hemmet
- Tvinga barnen att plocka upp sina leksaker som ligger överallt - före Bolibompa...typ NU!

Kommentarer
Postat av: anneli

Vilken rivstart på helgen! Jag blev lite impad och slängde i ett par tvättar jag också. Ha en skön helg!

kram a

2008-09-05 @ 23:47:48
URL: http://livochlust.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0