Novemberlov

Nu är det lov. Barnen är lediga (utom onsdag och några extratimmar för dotterns skull för att träna bort separationsångesten, en liten psykisk svit efter traumat i Turkiet).

Vi inledde lovet med besök i simhallen i fredags. Sedan stjälptes barnen av hos en gudmor medan maken och jag åkte till Kungsbacka för att avnjuta en konsert med Anders Ekborg. Det var inte sista gången vi bevistade en konsert med den mannen. Jeeeeez. SÅ BRA! Helt fantastiskt. Jag stod i kö med en massa andra hänförda kvinnor (och män för den delen) och fick tag på en signerad cd med dvd. Den går varm nu. Cd:n i bilen och dvd:n i datorn. Maken är lika begeistrad som jag.

I lördags hade vi besök av familjen D som kom hit på middag. Äntligen blev det av! Vi åt och pratade och ungarna lekte tills de var helt slutkörda.

Jag har bestämt mig för att hoppa av den ena av universitetskurserna. Släpper grafiska produktionen - jag ligger helt hjälplöst efter och inser att jag faktiskt har begränsat med tid. Jag har dessutom fått ett uppdrag i firman som jag jobbar på en del med, så dygnet räcker inte till. Teologin däremot går jättebra och är så kul!

Dagens projekt är ishallen. Vi ska också hinna med ett snabbesök i en av mina jobbförsamlingar för att fotografera en grej. Och så ska vi till kyrkogården eftersom vi reser bort i helgen.

På vägen till kyrkogården råkar vi passera en viss favoritbutik som säljer Cult Design-grejer, där jag råkar ha kvar ett av mina presentkort från födelsedagen. Shoppa lite julpynt kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0