Magnoliabesök idag

Bästa mamman hade ju köpt presentkort på bland annat favvoscrapaffären Magnolia till mig i födelsedagspresent. Gissa om jag gick loss där idag! Åkte till storstan för att återlämna kameraladdaren som jag pinsamt nog glömt att lämna tillbaka till superbästa A som var snäll nog att låna ut sin kamera när det krisade förra veckan. Som tack för detta glömde jag kvar laddaren i min väska så nu har stackaren varit utan fungerande kamera i en vecka. Och vad gör bästa A då, när jag kommer rusande genom stan med laddaren i högsta hugg? HON bjuder MIG på supergod kaffedrink på en uteservering. Tack vännen!!!

Sedan blev det alltså ett lååångt besök på Magnolia. Köpte några nya stämplar, en massa papper och lite annat smått och gott. Makens systerson tar studenten snart så jag var tvungen att ha en studentstämpel till min samling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0