Den här tävlingen är obegriplig

Jag kan leva med Ryssland som vinnare. Även om jag höll på Grekland in i det längsta.

Jag kan stå ut med att Norge tog det nordiska guldet.

Men jag kan baske mig inte acceptera att Sverige fick stryk av en spansk låtsasfigur, lettiska pirater och ett skämt från Bosnien. Hade det inte varit för Danmarks röster på slutet hade även heliumnissen från Frankrike slagit oss. Det är helt sanslöst. Nästa år skickar vi en duo bestående av Filippa Bark och Farbror Frej. Accompanjerade av Björne på mungiga och en rappande Bert Karlsson i ballerinakjol. Då kanske vi har en sportslig chans.

Kommentarer
Postat av: Feliciaa

haha x) bert i ballerinakjol? xD
nejmen , jag håller med dej fullständigt!

2008-05-25 @ 00:14:56
URL: http://greendaygirl.blogg.se
Postat av: julia

ELLER HUR!
Jag är helt lack!!!

2008-05-25 @ 00:18:12
URL: http://juliaerlandsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0