35 fyllda och halt

Så var man fyllda 35 och här linkar jag runt som en gammal kärring. Inte trodde jag ålderdom flög på så fort.

Gårdagen började med uppvaktning på sängen av make och barn. Sedan kom svärföräldrar och makens faster lagom till lunch. På eftermiddagen var vi på fotoutställning och sedan fikade vi hos mamma och pappa som stolta visade upp sin lägenhet och den fantastiska sjöutsikten. När vi kom hem väntade brorsan med familj med mera uppvaktning och på kvällen hade vi middag här hemma. Jag fick massor av fina presenter - inte trodde jag att det var så märkvärdigt att fylla 35. Det hade jag inte riktigt fattat. Men nu sitter jag här med TRE presentkort hos favvoinredningsbutiken, ett presentkort på Rum 21 och ett på Magnolia. Stackars stackars mig, hehe. Dessutom fick jag bland annat badlakan och tvålpumpflaska till svartvita badrummet (bilder kommer när kameran återvänder). Och brodern med familj uppvaktade med en Amarone och ett superkul spel om mat och dryck, vett och etikett som vi spelade sent i går kväll. Jag vann, hihi!! (fast dom andra kanske körde läggmatch för att jag fyllde år, vem vet...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0