Förberedd

Nåja, hyfsat i alla fall. Har varit och vaxat benen, handlat jordnötter (man lär bli saltsugen efter en vecka i 30-gradig värme), choklad på önskemål från vännerna i Kenya, en miniflaska hårspray, enstycksvåtservetter att torka av sig vägdammet med och lite annat smått och gott.

Väskan är packad. Nyss fick jag veta att man får ha 12 och inte 5 kg i handbagage! Det gör att jag får ner ytterligare några pussel och miniräknare och blingbling.

Vill passa på att tacka er som skänkt pengar till projekten och till dem vi kommer att besöka. Jag lovar att återrapportera vad de använts till (och ni som tänkt skänka men inte kommit till skott kan ringa min man och be om kontonummer så får han sms:a summan till mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0