Morgonstund har vad i mun??

Ja, inte är det guld i alla fall.

Jag är aptrött. Måste till jobbet. Nionde dagen i rad. (Det är inte smart att planera att jobba 14 dagar på raken, utan ledigt). Men så är det när man har två jobb. Sent kom jag i säng (ställde mig och bakade matbröd när jag kom hem från jobbet igår kväll och lyckades sedan prata bort ett par timmar i telefon...)

Nu är jag uppe med tuppen och ute på nätet där jag försöker föra en dialog med försäkringskassan som vänligt nog struntat i att betala ut fyra veckors föräldrapenning. Vad ska jag leva på? Luft och kärlek? Och vatten, i värmen?

Och så måste jag ut och vattna det nysådda gräset innan jag åker, för det blev ju inte av igår när jag äntligen lade på luren och det var kolsvart ute...

Jaja, mycket bloggat blir det ju inte. Hav tålamod, kära besökare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0