Sur...

...är jag idag för att jag efter ett pissmöte (ja, ursäkta uttrycket men det finns då arroganta översittartyper här i världen) kom hem till ett fullständigt kaos, blev osams med mina barn och skällde ut min man som ringde från Tyskland. Så lägligt för honom att lämna eländet och jag förväntas åka till Stockholm och möta honom över ett glas vin på Söder i Stockholm om exakt 42 timmar. Vem ska innan dess röja upp hemmet, försöka få nån uppvisningsvettig stajl på nya badrummet inför morgondagen då mor och far vill komma och kika (jajajaja, jag får väl åka till Ikea och köpa lådfronterna de glömde skicka med , montera dessa, smälla upp ett par duschväggar i glas och montera en takspot, samt tvinga hantverkarna att få upp krokar och toarullehållare i morgon, det är väl inte hela världen med det), städa, handla, skriva en manual till svärmor inför helgen och se till att det finns mat i kylskåpet och rena kläder till barnen, samt packa min väska och hämta bilen på verkstan? Ja, inte finns det så många att välja på här i alla fall. Jag jobbar till halv fem i morgon och sen kommer det en tjej för att förhoppningsvis köpa barnmöblemanget som jag annonserat ut. Men efter det har jag ju all tid i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0