Nu har vi flyttat hem!

Äntligen. Efter fyra veckor gick flyttlasset igår eftermiddag igen. Inte för att badrummen är färdiga - nä, vi har ju med hantverkare att göra! Suck...

Men fint blir det och duktiga är de. Nu är det lite provisorium så de har ställt dit en gammal toastol (eftersom den nya inte hade kommit) och vi får spola medelst en hink vatten. Men det funkar ju! Maken skruvar badrumsinredning för fullt däruppe och jag kanske äntligen kan skärpa till bloggandet litegrann.

Nu väntar jag på en nygammal hallmöbel som jag ska få hittransporterad på nåt sätt. Har tittat ut en SÅÅ snygg men ska jag köpa den krävs nytt golv, nya garderober, fondvägg samt ommålning av kök och hall. Verkar lite pustigt just nu, så jag nöjer mig med att piffa upp hallen med en gammal avlagd byrå som brorsan haft magasinerad i päronens garage.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Åh, man är ju just inge nyfiken på hur badrummen ser ut!! :-) När kommer bilder??????
Kram

2008-02-17 @ 12:47:30
URL: http://ollesfamilj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0