Bäst just nu

När jag ändå är igång kommer en uppdaterad favoritlista:

1. Apelsiner. De är sååå goda och saftiga så här års.

2. Egen tvättmaskin. Vi har inte använt vår på fem veckor. I morgon ska vi försöka röja fram den. Längtar...

3. Mina kollegor. Jag har världens kuligaste och gulligaste arbetskamrater.

4. Tulpaner. Så fint att piffa upp hemmet med.

5. Tända ljus överallt. Jag älskar tända ljus. Maken avskyr det. Det blir varmt och kan börja brinna, hävdar han. Men jag eldar på ändå...

6. Eftermiddagsfika med barnen. Det är inte alltid det hinns med men när vi kommer försöker vi ta en fika ihop.

7. Matsedel. Det är lite pyssel med det men man känner sig oerhört duktig och vuxen när man har skrivit matsedel och veckohandlat. För att inte tala om hur smidigt det är när man kommer hem på eftermiddagarna.

8. Scrapping och kortmakeri. Snart ska jag få tid till det.

9. Badprodukter. Har en mängd olika varianter i mitt nya badrumsskåp som bara väntar på att hörnbadkaret ska komma på plats.

10. Ljudböcker. Jag längtar till min resa till jobbet varje morgon numera. Varför har jag inte börjat med det tidigare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0