Positivt tänkande

Visst är det kul med positiva människor. Kompis Å ser sällan svårigheter. Idag när vi övade inför sommarens musikgudstjänster och det som vanligt drog åt folkmusikhållet kläckte hon ur sig:
- Och så kan du väl ta med dig fiolen och dra en polska eller nåt!
- Fiolen?? Men jag kan ju inte spela fiol.
- Nä, det kan du ju förstås inte. Men skit i det. Det är la ingen som vet...

Hahaha. Nä, men det skulle dom nog snart bli varse. Jag har i och för sig en fela som jag spelar lite på för att barnen spelar. Men femåriga dottern spelar MYCKET bättre än jag.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Ha en trevlig tisdag!

2008-04-29 @ 06:14:29
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0