Nu ska det bli ändring!

Nu ska jag nog få ordning på mitt liv. Oj, vad bra allt ska bli. Jobbet har skickat iväg mig på en temadag i mitten av oktober som heter "Att leva med dåligt samvete". Där ska jag få höra föreläsningar och samtala med andra stressade människor (mammor, antagligen, för en av dagisfröknarna sa i morse att i samma ögonblick som man får sitt första barn kommer det dåliga samvetet som ett brev på posten. Ungen ut och dåliga samvetet in, liksom)

Och idag kom Amelia i brevlådan. Tvärs över omslaget står det "FÅ MER TID - experttipsen för bättre vardagsbalans". Som hittat! Jag ska följa detta till punkt och pricka. Så fort jag får en stund över och hinner läsa artikeln....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0