Jag kan öppna barnklädesaffär

Jag har en löneförmån: två kollegor har sexåriga döttrar och förser mig med alla urvuxna flickkläder. Idag fick jag en kasse stövlar av Å och ytterligare en kasse kläder av B. Vilket föranledde mig att städa ur dotterns garderob. När alla för små OCH för stora kläder var undansorterade och alla sommarkläder bortplockade har dottern följande i garderoben, förutom allt det som ligger i tvätten:

12 par byxor
6 klänningar
5 kjolar
4 pyjamasar
6 nattlinnen
8 par strumpbyxor
och 54 TRÖJOR!

Vi behöver inte köpa kläder på ett tag. Knappt tvätta heller. Det är bara att gå till garderoben och ta nya kläder varje morgon.

tröjahöjd2tröjahöjd1
tröja

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Anna! Trevlig bloggsida du har!

2007-09-06 @ 17:49:08
URL: http://tezzaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0