Fredagskänslan är tillbaka!

För ett tag sedan skrev jag att jag saknade fredagskänslan - som egenföretagare med alldeles för mycket att göra flyter helg och vardag gärna ihop.

Men den här veckan har varit så intensiv och dessutom hade jag möte efter ena jobbet och skulle infinna mig på möte hos turistchefen L 14.30. Det var länge sedan jag längtade så efter fredagkvällen som idag.

Efter mötet hade jag stämt träff med mamma på stan. Vi köpte nya växter till huset - det ska fotograferas på måndag. Sedan följde jag med henne hem en stund. Hon är sååå duktig på att rensa ut och göra fint. Det kommer att bli jättebra! Hon har verkligen fattat grejen - jag som trodde att jag skulle få tjata hål i huvudet på henne!

 Nu är vi hemma och ser fram emot fredagsmys med familjen. I helgen blir det 40-årsfest och så inredningsmässa i Göteborg. Så kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0