Julkortsverkstaden har öppnat för säsongen

Idag hade vi kördag. Pappa skulle vara barnvakt på eftermiddagen eftersom mamma hade föreställningar. Men det sket ju sig, nyopererad som han är, där på ortopeden. Han kommer inte så långt. Vi har inte mycket nytta av den stackaren men vi vet åtminstone var vi har honom.

Hursomhelst så fick jag i hastigheten inte tag på nån annan barnvakt utan åkte hem och tog hand om mina barn själv. Dottern visade sig ha feber när vi kom hem och gick och lade sig och sov. Och sonen ville se en film och äta sitt lördagsgodis. Oj, vad jobbigt det blev att plötsligt få en ledig eftermiddag med två stillsamma barn...

Så jag satte mig och gjorde julkort!! Trodde inte jag skulle hinna göra några men när vi nu ställde in Teneriffa-resan så blir det ju en hel vecka hemma där och därför var jag på Magnolia igår och shoppade loss. Här är de första åtta alstren:



(Klicka på bilderna så blir de större. Klicka sedan på dem igen.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0