Dagens tre

Det var länge sedan jag försökte mig på tre höjdpunkter. Men här kommer dom:

1. Jag har lämnat en tidning till tryckeriet. Känns alltid som en stor lättnad. Som vanligt satt jag och F och gick igenom bilderna och färgerna. Han är sååå bra - jag lär mig alltid något nytt. Det är verkligen kvalitet och kundservice på det tryckeriet.

2. Kaffe med mamma. Snälla mamma har varit vänlig nog att klä om våra köksstolar OCH sy nya köksgardiner i veckan.. Idag hämtade jag upp henne för att vi skulle hjälpas åt att få upp den låååånga gardinen och sprätta på rätt ställe för "stödbenen". Sen skulle jag egentligen jobba och mamma åka med maken tillbaka när han skulle handla. Men maken och barnen kom inte hem för de uträttade lite ärenden. Mamma sa "Ja, jag har inte bråttom hem" så jag sket i jobbet och tog en kopp kaffe med mamma istället. Jobba fick jag göra lite senare istället men det var det värt.

3. Dotterns spa. Dottern öppnade spa när sonen gått och lagt sig. Jag fick ta av mig på överkroppen och sedan smorde hon in min rygg med väldoftande lotion och masserade allt vad hon orkade. Det gjorde hon riktigt bra! Sedan kammade hon mitt hår och satte upp det. Sen ropade sonen att jag skulle ligga i hans säng och "torka". Så det gjorde jag. Så mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0