Tre bästa

Det är svårt att komma på tre bästa för dagen. Nu är det så mycket vardag att det liksom är klurigt att hitta glädjeämnen (fast världen är säkert full av dem, det är väl jag som är blind). Men jag gör väl ett försök:

1. Jag har fått ihop ett hyggligt schema på jobbet, fram till påsk.

2. De nya ljusstakarna med doftljus från IKEA. De lyser så fint denna blåsiga förhöstkväll.

3. Sagomyset med barnen i dubbelsängen. Vi läste sju sagor. Ungarna kom i säng en halvtimme senare än jag hade tänkt, men vad gör det?

Kommentarer
Postat av: Sassa

Sådär ja!
Nu har jag skrivit ner Dumle receptet. Har igen skrivare. Eller jo, det har jag. Den är i källaren o har inte varit uppe sen flytten för snart 3 år sen...
Måste bara åka till Coop o köpa lite ägg för dom var slut... :-(
Men sen ska vi smaska i oss en o annan muffins!
Är sugen på att åka neråt en sväng snart. Får kolla hur ni o Magnus har det om några veckor.
Vad hände med familje fotot? Jag har inte fått nått på någon av mina mailadresser...
Vi hörs! Kram

2007-08-21 @ 21:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0